Klachtenprocedure

Bij Allergologie kliniek Zwolle hechten we veel waarde aan de kwaliteit van onze dienstverlening en de tevredenheid van onze patiënten. Toch kan het gebeuren dat u als patiënt ontevreden bent over onze zorg of dienstverlening. In dat geval willen wij graag samen met u zoeken naar een passende oplossing.

Melden
U heeft de mogelijkheid om uw klacht aan ons te melden middels het klachtenformulier, wat u hier kunt downloaden. Het klachtenformulier is tevens op papier verkrijgbaar bij uw behandelaar van Allergologie kliniek Zwolle.

Wij verzoeken u vriendelijk het formulier zo volledig mogelijk in te vullen en het daarna per post of digitaal te verzenden naar:

Allergologie kliniek Zwolle
Zonnebloemstraat 31
8012 XH Zwolle
E-mail: info@allergologiekliniekzwolle.nl

U kunt het formulier ook persoonlijk afgeven bij onze kliniek.

Afhandeling

Na ontvangst van uw klacht sturen wij u binnen 48 uur een ontvangstbevestiging. Wij zullen vervolgens zo spoedig mogelijk uw klacht behandelen en u antwoord geven op de wijze zoals door u aangegeven in het klachtenformulier.

Indien u niet tevreden bent met de reactie op uw klacht, heeft u het recht om in beroep te gaan. U kunt hiervoor contact opnemen met de aangesloten geschilleninstantie via de website www.erisietsmisgegaan.nl. De stappen zijn als volgt:

  • U geeft aan dat u als patiënt uw onvrede wilt melden,
  • U vult uw gegevens, de naam van de zorgverlener en de omschrijving van uw onvrede in en verstuurt het formulier,
  • Een medewerker van erisietsmisgegaan.nl neemt binnen twee werkdagen contact met u op om uw melding en de vervolgstappen met u te bespreken,

Wij hopen met onze klachtenprocedure dat wij uw klacht naar tevredenheid kunnen oplossen. Mocht u nog vragen hebben over deze procedure, dan kunt u contact met ons opnemen.

Scroll naar boven